piątek, 24 kwietnia 2015

Liebster Award

Dostałam dwie nominacje do Liebster Blog Awards, z czego się bardzo ciesze.
Dziękuję Wam dziewczyny.
Zaczynamy!

Pierwsza nominacja jest od: http://adifferentblogspot.blogspot.com/

Pytania:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Never been better, to jedna z piosenek i nazwa najnowszej płyty, mojego ulubionego wokalisty - Olly'ego Mursa. Tłumacząc ten tytuł na język polski - nigdy nie było lepiej. Cóż, jako że nie jestem najlepsza w  wymyślaniu tytułów blogów (co możecie zobaczyć na moich poprzednich hahaha), więc postawiłam na tytuł piosenki, który moim zdaniem wpasował się idealnie, bo odzwierciedla to co dzieje się w życiu głównej bohaterki.

2. Trzy książki, które możesz mi polecić.
John Green - Gwiazd naszych wina
Nicholas Sparks - Na zakręcie
Colleen Hoover -Hopeless

3. Najlepszy film na świecie to:
Dlaczego tylko jeden? Ale wybieram Szkołę uczuć.

4. Szklanka jest do połowy pełna,czy pusta?
Jako realistka i w pewnym stopniu optymistka, stwierdzam że szklanka jest do połowy pełna :)

5. Masz tak czasem, że po prostu siedzisz, patrzysz w jakiś punkt i zastanawiasz się nad swoim życiem?
Zaduma nad swoim życiem zazwyczaj przychodzi, gdy nie mogę zasnąć i wtedy myślę co bym tutaj zrobiła, jak bym się zachowała itd.

6. Jaki jest cel do, którego dążysz w życiu?
Do bycia w pełni szczęśliwą.

7. Masz możliwość zmienienia jednej rzeczy w swoim życiu. Co zmieniasz?
Kierunek studiów trzy lata temu.

8. Lato już za 3 miesiące. Masz jakieś plany?
Praca, praca, praca.

9. 3 rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę.
Dobra książka, leżak i olejek do opalania :)

10. Jest ryzyko jest zabawa. Boisz się podejmować decyzje?
Jeżeli te decyzje dotyczą mojej przyszłości, to jak najbardziej się boje. Ale jeśli dotyczą tego co mam na przykład zjeść na śniadanie, to nie hahaha :)

11 Miłość, przyjaźń, zaufanie... Nie sądzisz, ze to już przereklamowane?
Może troszkę, ale jak to mówią bez zaufania nie ma związku, czy nawet też przyjaźni.


Druga nominacja jest od: http://famous-boy-hs.blogspot.com/

Pytania:

1. Co sprawia Ci największe trudności w prowadzeniu Twojego bloga i jak sobie z nimi radzisz?
Brak weny najbardziej. Ale staram się dużo czytać, oglądać jakieś filmy czy seriale, albo odpalam youtube i poszukuję starych kawałków, które słuchałam kilka lat wcześniej i które przypominają mi wcześniejsze lata na przykład mojego dzieciństwa, albo jakichś miłych wydarzeń w moim życiu.

2. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Pozwolisz, że skopiuję odpowiedź do identycznego pytania które miałam wyżej.
Never been better, to jedna z piosenek i nazwa najnowszej płyty, mojego ulubionego wokalisty - Olly'ego Mursa. Tłumacząc ten tytuł na język polski - nigdy nie było lepiej. Cóż, jako że nie jestem najlepsza w  wymyślaniu tytułów blogów (co możecie zobaczyć na moich poprzednich hahaha), więc postawiłam na tytuł piosenki, który moim zdaniem wpasował się idealnie, bo odzwierciedla to co dzieje się w życiu głównej bohaterki.

3. Myślałaś kiedyś nad napisaniem książki? Jeśli tak, to o czym by była?
Oczywiście, że myślałam nad tym. Na pewno o miłości, przyjaźni i różnych życiowych problemach, które spotykają nas codziennie.

4. Czy kiedykolwiek jakaś książka zainspirowała Cię do czegoś?
Raczej nie.

5. Jakich raz udzieliłbyś/udzieliłabyś początkującym blogerom?
Na pewno, żeby się nie poddawali. Początki zawsze są trudne, ale z biegiem czasu będzie lepiej.

6. Na kim się wzorujesz w swoim życiu i dlaczego?
Trochę na moich rodzicach.. Chciałabym mieć tak dobre serce jak ma mój tata i być tak zorganizowaną, zaradną i otwartą jak moja mama. Ale też chciałabym być takim dobrym rodzicem dla swoich dzieci, jakimi oni są dla mnie ;")

7. Jakie jest Twoja największe marzenie i co robisz, aby je spełnić?
Pójście na koncert idoli. Zbieram pieniądze :)

8.Wierzysz w przesądy?
Tak.

9. Jaki jest Twój największy sukces?
Moje cztery blogi :)

10. Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć i dlaczego?
Hiszpańskiego, bo bardzo podoba mi się ten język. I je po prostu piękny :)

11. Jakie zwierzę jest twoim odzwierciedleniem?
Chyba pies, bo jestem opiekuńcza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz